Foto: Arild Viksand

Jeg er takknemlig for livet

Jeg ser meg tilbake og jeg ser at Gud har en mening med våre liv. Jeg er takknemlig for de muligheter jeg får til å fortelle om min beste venn, som heter Jesus. Mange synes at han ikke er viktig lenger. Kristen tro har gått «ut på dato» sier mange. Er Jesus så viktig? Vi lever i 2022 etter hva? Jo, Jesu fødsel var da. Han må jo ha satt spor etter seg.

Bibelen forteller om at denne Jesus som ble født i Betlehem skal komme tilbake for å frelse mennesker. Likeså sikkert som han kom første gang skal han komme andre gang til Jorden. Ikke som baby, men som konge. Gud har en plan med oss alle, og en framtid. Vil du ikke gi ham den plassen i livet? Du vil aldri angre på å ta Jesus med på ferden.

Min pappa kom fra Finnmark. Han fortalte mye om barndom og ungdomstid fra den tiden hvor man levde nær naturen og Gud. I dag kaller Bibelens Gud oss tilbake til sann kristendom. Derfor inviterer vi deg til vårt fellesskap. Etter sju år i Kirkens bymisjon fikk jeg utfordringen om å arbeide i adventistkirken som barne- og ungdomsleder. Etter mange år i utlandet er jeg privilegert som får være forkynner og lede mennesker til tro. Du kan besøke oss på web eller ta kurs hos Norsk Bibelinstitutt. Den lille kirken vår i Storgata i Kirkenes feirer sabbat (lørdag), og kirken er åpen for deg.